zondag 31 mei 2015

Reach high for the stars...

 
Goeiemorgen dames,
 
 
Hoewel ik erg gecharmeerd ben van de kleinere creaties, zoals tags en atc's, vind ik 't ook erg leuk om af en toe iets groters te maken. De stempels van PaperArtsy lenen zich hier prima voor.
De achtergrond heb ik gemaakt van 'n vel scrappapier van Finnabair.
De huisjes heb ik ingekleurd met Copics en uitgeknipt.
De "insecten" en de luchtballon komen uit 'n set van Inkadinkado.
Verschillende die cuts en metalen embellisments maken 't geheel af.
De lijst was eigenlijk 'n dienblad. Ik heb de hengels eraf gehaald en er meerdere lagen acrylverf op gesponst.( bruin, brons en goud)
De winkel met de A is zo gek nog niet......haha.
Bedankt voor 't kijken en nog 'n prettige zondag.
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, ik kijk mijn ogen uit. Wat valt hier veel te zien. Je hebt je heerlijk uitgeleefd zo te zien. Echt een supercreatie, klapperdeklap
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat heb je leuk gedaan. Wat een leuke details. Ik zou zeggen, glasplaatje er op, hengsels er aan en je hebt een leuk dienblad. :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen