zondag 4 mei 2014

MM schilderij.


Goeiemorgen dames,

Chris z'n moeder is 75 jaar geworden.
Aangezien ze zelf graag schildert, heb ik voor haar dit "schilderij" gemaakt.
Het canvas heeft eerst 'n laag modeling paste gekregen. Daarna met acrylverf en 'n babydoekje 'n aantal lagen kleur aangebracht. (geel, oranje en rood)
Ik heb ook aardig wat symboliek toegevoegd:
De uil staat voor wijsheid.
Hij zit op 'n penseeltje.
De klok voor de verstreken tijd.
En de verfspatten spreken voor zich.
Ze was er erg blij mee en ik heb meerdere complimenten gekregen.
Da's nog eens leuk geven!

Prettige zondag.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg!! Ik vind de achtergrond mooi geworden. Over de symboliek is goed nagedacht en je hebt het prima uitgewerkt. Niet zo verwonderlijk dat je al meerdere complimenten hebt gehad. Ik sluit me daarbij aan. Hier wil ik wel wat meer van zien trouwens....

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, van mij krijg je er nog een compliment bij. Ik vind hem geweldig. Ik weet wederom niet waar ik kijken moet. Een feestje voor de ogen. Je schoonmoeder mag hem van mij een ereplaatsje geven. En ik vind het erg leuk al die symboliek.

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen