zondag 6 april 2014

The sweet sound of spring.

 
 
Goeiemiddag dames,
 
Deze lente pagina's mogen natuurlijk niet ontbreken.
De hele week hebben we prachtig weer gehad en uitgerekend vandaag regent 't.
Ik had ze al 'n tijdje af, maar wilde wachten tot 't echt lente was.


Ik heb 't vogeltje voorzien van 'n mutsje en 't schaapje heeft z'n winterjas nog aan.
 
 
Ik vind 't hoogst opmerkelijk, dat ik gisteren ook al 'n schaap voorbij heb zien komen.
Hmmm, bepaalde bloggers zitten op dezelfde frequentie.....
Ik laat me in ieder geval niet ontmoedigen door zo'n druilirige dag en ga weer lekker aan de freubel.
Prettige zondag.
 
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ja, jij bent ook al besmet met het lente en schapenvirus. Maar ik moet zeggen dat ie heel leuk is. Lekkere frisse kleuren en mooie details. Leuk hoor zo met die steentjes en stipjes. En van jouw paarsfobie is niets meer te merken

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, helemaal leuk. Goede smaak hebben wij toch. Grappige schaapjes, stempels? Verstandige vogel, hij houdt z'n mutsje nog even op. De kleuren zijn ook super. Hou vast dat lentegevoel. Hij brengt je inspiratie zie ik.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat schaapje komt van de grootste inspiratiebron ooit........het www. Zonder het wereld wijde web was ik ook nooit aan deze hobby begonnen.

      gr.Yvonne

      Verwijderen