maandag 21 april 2014

Gerecycled kastje.


Hoi dames,

Ik heb al jaren verschillende manieren van opbergen gehad, maar was nooit echt tevreden over de manier waarop 't scrappapier/cardstock bewaard werd.
Vorige week kreeg ik ineens een idee na 't zien van verschillende You Tube filmpjes. In plaats van 2 kastjes a € 69,95 te kopen ging Chris 'n oud kastje voor mij recyclen. Het begon ooit als 'n bureau, toen 'n ladenkastje en 't zou nu dus 'n scrapkastje worden.
Na wat boren en verstellen van de bovenste plank past 'ie precies onder m'n werkblad.
De totale kosten: € 20,- voor de schapjes en wat ijzerwerk.
Ik ben helemaal in m'n nopjes met m'n nieuwe, oude kastje. Ik kan er al m'n papier, projectjes en kerstdingen in kwijt.
Sorry voor de niet zo beste foto, maar in de kelder is 't lastig fotograferen.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. O dat ziet er leuk uit. Netjes en zeer georganiseerd. En altijd bij de hand. Wat ga je doen met de 119,90 die je uitgespaard hebt?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, ik heb nog geen flauw idee. Mezelf kennende word ik op 'n morgen wakker en staat er iets nieuws in m'n hobbykeldertje....

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Ja maar ik heb geen Chris......... Mijn Peter weigert hier zijn vrije tijd aan op te offeren. Helaas. Ik heb hele leuke ideetjes maar geen klusjesman. Peter is uitvoerder, dat betekent toch dat hij mijn ideetjes moet uitwerken? Wie snapt het hier nu niet? :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Complimenten aan Chris trouwens. Ziet er perfect uit.

      Verwijderen
    2. Voor mij is 't wel duidelijk hoor. Misschien dat Peter "het uitvoeren" uittrekt.............samen met z'n werkschoenen???

      gr.Yvonne

      Verwijderen