zondag 23 maart 2014

Dance like no one's watching.

 
Goeiemorgen dames,
 
Ik heb ondertussen 'n flink aantal labels gemaakt, maar nog nooit eentje met m'n favoriete muis erop.
Sinds de HM-stempels uit 't zicht staan, worden ze blijkbaar ook niet meer gebruikt. .....
En dat terwijl ze qua formaat prima passen.
De achtergrond is gemaakt met de Gelli plate. Er zit 'n fijn detail in, maar dat kun je op deze foto niet zo goed zien.Is ook niet zo belangrijk, want 't gaat om 't gehele plaatje..............en daar word ik wel blij van :O)
Fijne zondag!
 
gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Haha, hier word ik ook blij van. Wat een leuk idee om je muis zo op deze tag te gebruiken. Wat een geweldige combinatie van stempels weer. En die kleur zie ik je niet vaak gebruiken, maar je mag hem gerust weer gebruiken. Erg sprekend.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het label ook erg leuk geworden. De combi met HM is inderdaad een leuke. Het lijkt nu net of de muis zo van de vleugel springt. Zo grappig. Gebruik de stempels vooral vaker zou ik zo zeggen.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig he, het kwam precies goed uit.J e kunt 'm bijna "geronimoooooo" horen roepen.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  3. Ja, deze is erg leuk Yvonne! En grappig inderdaad! Een aparte en ongewone stempelcombinatie, zo op 't eerste gezicht, maar het kan heel goed!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen