zondag 9 februari 2014

1-2-3 FLY

 
Goeiemiddag dames,
 
Het is weer tijd voor vogeltjes. Dit keer zijn ze van Darkroom Door.
Ik heb ondertussen al 'n leuke voorraad aan vogeltjes, maar kan er maar geen genoeg van krijgen.
De achtergrond is gemaakt met gesso en Dylusions inktspray. Het effect van deze spray op  gesso vind ik erg leuk.
De stempels zijn van Master T. en Dylusions. Die laatste heb ik nog wat verfraaid met m'n Sharpie pen. Dit keer heb ik me weten te beheersen...........
Tot slot nog "een paar " bloemetjes en de AJ pagina is af.
Wat blijft dit toch leuk om te doen...
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, dt is hem. En het is altijd tijd voor vogeltjes. Zeker met deze leuke kleurtjes. Aaaah, wat is deze weer een feestje voor de ogen. Lekkere kleuren, mooie stempels en een overvloed aan bloemen. Chapeau

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi. Deze vogeltjes zijn erg gaaf. Ze komen goed tot hun recht tussen de blaadjes en bloemetjes. Je hebt er weer een prima geheel van gemaakt. Bravo!

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen