zondag 5 januari 2014

Happy 2014


Goeiemorgen dames,

Allereerst wil ik iedereen 'n gelukkig en creatief 2014 toewensen.
Ik ben alvast lekker bezig geweest in m'n Art Journal. Jammergenoeg kon ik de kleur er niet zo mooi op krijgen. In 't echt springt de paarse kleur je helemaal tegemoet ;o)
De huisjes zijn van Crafty Individuals; Eerst gestempeld, daarna ingescand, vergroot en knippen maar. De vuurpijlen komen van 'n online kleurplaat. De rest is van m'n Sizzix alfabet en cijfers.
Ik vind 't een kleurig begin van 't nieuwe jaar en er zullen er nog heel wat volgen.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Nou het paars komt goed over hoor. Wauw!! Leuk zo met die vuurpijlen en wat een goed idee om de huisjes te vergroten. Vooral in een journal zijn de stempels wel eens aan de kleine kant. Dank voor de tip!! Wat een goed begin van 2014. Ik verheug me op de volgende creaties!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk, dat ik 't wel vaker op deze manier ga doen. Als 't kan, maak ik er meteen 'n print & cut bestand van....helemaal makkelijk. Of ik schaf 'n kleiner AJ aan......not.

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Inderdaad, met die kleuren is helemaal niets mis. Je hebt het echt heel leuk gedaan met die vuurpijlen en de huisjes. Hier springt het me ook tegemoet hoor. Zeker een goed begin. Dat belooft veel goeds voor de rest van het jaar.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen