zondag 8 december 2013

Baby, it's cold outside.



Goeiemorgen dames,

Ook dit jaar mogen de kersttags niet ontbreken. Ze krijgen 'n speciaal plekje aan de kroonluchter in de woonkamer.....erg gezellig.
Ik kwam dit schattige uiltje tegen bij de Xenos en kon 'm niet weerstaan.
Net als al die verschillende soorten washi tape. Jeetje, wat is daar 'n grote keuze in. Kiezen wordt er dan niet makkelijker op, maar ik heb me erdoor geslagen haha.
Ondertussen zitten alle kerstkaarten al in de envelop. In mijn ijver ben ik vergeten om ze op de foto te zetten, maar ik heb gelukkig nog genoeg tags om te laten zien.
Prettige zondag!

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie!! Die kleurtjes doen het heel goed zo bij elkaar. Die lichtjes op de boom zijn echt geweldig. Wat een leuk idee!! Die ga ik zeker van je lenen. Ach, dat uiltje. Ik heb een zwak voor uiltjes. Kortom een zeer geslaagd creatie. Hier wil ik er nog wel meer van zien.
    Heb jij jouw kerstkaarten al klaar? Goed zeg. Ik moet er in ieder geval nog 2, voor 2 speciale dames. Daar besteed ik altijd wat meer tijd aan...........

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb m'n KK inderdaad al klaar. Ik had er nog 'n aantal over van vorig jaar.Daar kon ik toen geen afscheid van nemen, maar dit jaar gaan ze toch echt de deur uit :O)

      gr.Yvonne

      Verwijderen
  2. Weeeeh, had ik gisteren een heel verhaal hier gepost; is dat gewoon weg????? Ik vind hem vreselijk leuk. Met weer veel details.En dat uiltje, dat mocht ook echt niet eenzaam in de winkel achterblijven. Die verdient een plekje aan jouw kroonluchter.
    Ik had ook nog iets gezegd over al die 2 kaarten die ik moest maken dit jaar en die ook al klaar zijn, haha.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen