zondag 1 september 2013

Spread your wings......my greatest idea ever.



Hoi dames,

Vandaag kan ik eindelijk m'n fotokastje in gebruik nemen.
Het lag maar wat te verstoffen in de kast :O(
Ik ben de laatste tijd ook veel te verslingerd aan m'n art journal....
Gelukkig heb ik ook wel 'ns zin om iets "kleins" te maken. Ik heb nog 'n heleboel kale tags liggen, die ik met m'n gelli plate gemaakt heb. Jammergenoeg kun je op deze foto niet zien, dat er ook 'n mooie laag bronskleur op zit.Het kleine tekststempeltje kwam ik bij de Hema tegen.
Misschien moet ik daar 'ns vaker gaan kijken.
De die cut is van Kaisercrafts en lag ook al 'n tijdje te wachten op z'n  eindbestemming.
Ach, je kunt beter 'n hoop wachtende items hebben dan dat je er tekort komt.....toch?

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Yesssssss, eindelijk je kastje. Ik dacht al...... waar blijft ie. Maar je hebt de tag superleuk gemaakt en zo in dat kastje is het een erg leuk geheel. Wat een leuke details heb je er weer in verwerkt. Kun je naar blijven kijken. Klapperdeklapklap.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een mooie tag geworden. Leuke details. Je kunt tags trouwens ook verwerken in je journal. ¦0) Heb je de stencils van dat nieuwe nederlandse merk al gezien op de site van panpastel? Leuk geprijsd ook.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je die van Dutch Doobadoo? Daar is m'n oog ook al op gevallen haha.

      gr.Yvonne

      Verwijderen