zondag 11 augustus 2013

Create the world you want to see.

 
Hey ladies,
 
Vandaag is m'n art journal weer aan de beurt. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat dat voorlopig ook zo blijft. Ik vind 't nl. steeds leuker worden haha.
Vooral omdat je steeds weer nieuwe dingen "nodig" hebt en dus 'n perfect excuus hebt om - in dit geval - een paar TH stanzen te kopen. Een set voor de huisjes en 1 setje voor de raampjes en 't deurtje. Bij Devo Sneek geven ze tot 't einde van 't jaar 25% korting op alle stanzen....ook de nieuwste uitgaves. Ben benieuwd, wanneer de laatste TH's binnenkomen :O)
Op de achtergrond heb ik 'n Andy Skinner stencil gebruikt met verschillende kleuren distress inkt.
Die stencils begin ik overigens steeds meer te waarderen.....zo handig in 't gebruik!
Die vogeltjes zal je nog wel vaker gaan zien, want die 2 hebben m'n hart gestolen.
Ik heb er vandaag nog eentje gebruikt op 'n andere pagina.
Ik ben er voorlopig niet van weg te slaan.
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ha, ik dacht al vanavond: waar blijft ie. Maar mijn wachten is beloond. dit is ook alweer zo'n beauty. Lekkere kleuren en die stanzen zijn inderdaad de moeite waard. Ik snap dat je op de vogeltjes bent gevallen. Het geheel is weer een applausje waard, klapperdeklapklap.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden. Die stanzen doen het goed in een art journal. Ik wist dat je verslaafd zou raken. Vergeet je Cameo niet, ook hiervan kun je veel gebruiken. Wanneer ga jij zelf stencils maken? Kijk ik eerst de kunst af. Ha ha.
    Die vogeltjes zijn inderdaad super. Ik ben in de vakantie al aan het oefenen geweest. Binnenkort mijn resultaten.
    Andy Skinner gaat in het najaar workshops geven bij De Craftorij........

    Gr. GZ (die weer op haar honk zit)

    BeantwoordenVerwijderen