zondag 16 juni 2013

Heart songs.

 
 
Hoi dames,
 
Deze tag had ik al op de foto staan voordat m'n presentatiekastje af was.
Vandaar deze eenvoudige setting.
Ik heb 'm gemaakt met 'n setje van MP. Reuze handig wanneer je niet zoveel tijd hebt.
Dat heb ik de afgelopen tijd ook niet, want ik ben druk met 't opruimen en reorganiseren van m'n keldertje. Dat was ik eigenlijk niet van plan, maar liep bij de Kwantum tegen hele leuke ladenkastjes aan. En ja, dan ga ik om he haha. Ondertussen staan deze kastjes al op hun nieuwe stekkie.
Voorzien van mooi papier en stempelafdrukjes....ha, helemaal m'n ding.
Ben nu bezig met de stempelafdeling. De House Mousjes staan nu in 'n ander kastje....precies in m'n zicht staan ze me aan te lachen.
Ik eb nu dus ruimte over op 't stempelschap en ga nog 'ns diep nadenken, wat ik daarmee ga doen.
Daarna ga ik nog wat kastjes bekleden en voorzien van 't nodige "hang- en sluitwerk".
Pff, ik heb nog genoeg te doen......
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuke Rossi creatie. Inderdaad handig die setjes op MP. En alweer je kelder reorganiseren? Ja, met al die nieuwe stijlen moet dat misschien wel. En zelfs kastjes pimpen. Wauw, wat ben jij een bezig bijtje. Daar krijgen we toch wel foto's van te zien he?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat wil ik ook wel zien. Vooral die ruimte over. Dat heb ik in jaren niet gezien. Komt me vaag bekend voor.
      Verder vind ik de tag erg mooi. Ik heb ook wel eens bij haar besteld. Ze levert nette spulletjes.

      Gr. GZ

      Verwijderen