zondag 2 juni 2013

Dream.

 
 
'n Zeer zonnige goeiemiddag,
 
Al 'n tijdje zag ik op MP. leuke TH-setjes langskomen. Om een of andere reden heb ik er nooit eentje gekocht. Tot afgelopen week dus....:O) Ik vond deze afbeelding zo leuk, dat ik er meteen op geboden heb. Samen met 2 tagsetjes reisde deze gevleugelde heer van Zoetermeer naar Aalten om vervolgens op m'n werkblad te belanden.
Ik heb er zelf nog wat achtergrondpapier en knoopjes/brads aan toegevoegd en toen was 'ie al klaar.
Ik denk, dat ik wel vaker zulke setjes ga kopen. Het scheelt je enorm in tijd en die hou je dan over om bv.lekker van 't zonnetje te genieten.
Kortom; 'n Echte aanrader!
 
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Nou dacht ik toch echt even dat je een bingo had uitgeschreven. Maar ik moet zeggen dat ik dit een bijzonder leuk geheel vind. Die gevleugelde gentleman doet het goed voor dat papier. Wat heb je er weer wat leuks van gebrouwen. Ik zou er nooit opgekomen zijn om dat te kopen. Maar: goed gekozen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan inderdaad. Ik zou er ook nooit opgekomen zijn maar daar hebben we jou dan weer voor. :0)
    Het is een leuke, vrolijke kaart geworden. Dat rood doet het goed met zwart/wit.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een geweldige nieuwe look van je blog. Dat geeft een leuke entree. Nadeel is dat dat wel verwachtingen schept. Maar daar kun jij makkelijk aan voldoen :0

    gr. alie

    BeantwoordenVerwijderen