zondag 19 mei 2013

Blogmaatjes zijn niet goedkoop!

 
 
 
Goeiemiddag dames,
 
 
Allereerst wil ik jullie 'n prettige Pinksteren toewensen.
Hopelijk werkt 't weer bij jullie ook zo mee, want hier is 't straalt 't zonnetje en is 't aangenaam warm.
Vanwaar de titel van dit bericht?
Ik had nog nooit van 'n gelli plate gehoord, totdat ik 't bij Gerrittina voorbij zag komen.
Ik vond 't erg leuk om te zien en heb meteen 'n stoomcursus op YouTube gevolgd.
Tja.......en dan moet er natuurlijk van alles aangeschaft worden.
Een gelli plate, rollertje en 'n paar kleurtjes verf. Gelukkig is dat laatste niet zo duur;
De winkel met de A kon me al aardig op weg helpen.
En dan kun je aan de slag! Na 'n tijdje merk je, dat je 'n probleem hebt.
Je kunt er namelijk niet meer mee stoppen, want 't is zoooo leuk om te doen.
Je blijft maar experimenteren met kleurencombi's.
Om 'n lang verhaal kort te maken: Ik ben verslaafd.....zucht.
Ben bang, dat m'n ziektekostenverzekering dit niet dekt.
Ach, dan ga ik voorlopig maar niet naar de afkickkliniek :O)
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ik wist het!!!!! Ik zei toch dat het echt iets voor jou zou zijn...... Ha, ha. Fijn als je toch gelijk krijgt. :0)
    Die gelli plate schijnt al jaren te bestaan. Dat wij het nu pas horen. Ik typ dit bericht met groen/paarse vingers. Drie keer raden wat ik aan het doen ben. Bij ons is het namelijk niet zonnig of warm. Prima weer voor op mijn zoldertje dus.

    Ik vind het mooie kaart/tag. Leuke kleuren heb je gebruikt. Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende experimenten. Ga vooral zo door.

    Groeten van een grinnikende GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kunnen onze meningen toch verschillen. Mijn blogmaatjes zijn helemaal niet duur. In tegendeel! Ik klap mijn laptopje open en zie allemaal mooie dingen voorbij komen, die ik dan zelf niet hoef te maken. En waar ik dus ook niets voor hoef te kopen. Hoewel een sessie met paarsgroene vingers natuurlijk niet te versmaden is. Wie weet ga ik die cursus ook nog doen, maar dan in het najaar als ik weer in mijn hobbykamer kan knutselen. Voorlopig hou ik het meer bij textiele werkvormen. Maar ik moet zeggen dat dit experiment helemaal geslaagd is. Laat mij nog maar eens vaker kwijlen hoor.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen