zaterdag 20 april 2013

Tagtrio.

 


Hey ladies,

Op de hobbyclub zijn ze bezig met 't kweken van bloemen en groentetjes.
Om 't hoekje iets op te fleuren heb ik deze tags gemaakt met m'n favoriete Hero Arts stempel van dit moment.
Ik vind 'm echt prachtig en heb 'm nu al vaker gebruikt dan menig andere stempel.
Het triootje is dan ook  "in goede aarde"  gevallen.....haha.
Zoals gewoonlijk heb ik de achtergrondjes met Distress inkt gemaakt.
Een tag heeft brads gekregen, die als knopjes door 't leven moeten gaan.
De 2e heeft bloemetjes met dew drops gekregen en de 3e mag fijn zichzelf blijven.
'n Hekje van Martha Stewart en ieder  'n knoop maken 't af.
Ik vind 't wel 'n fleurig geheel geworden.....jullie ook?

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan. Wat zijn ze vrolijk. Eigenlijk moeten ze niet gescheiden door het leven gaan. Ze versterken elkaar. Leuk hoe ze ieder hun eigen karakter hebben gekregen.
    Wat hebben we toch een goede smaak. Ik heb dit stempel gekocht op de beurs.........:0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest drie keer kijken naar de naam, maar ik had de klemtoon verkeerd, haha. Nee, deze drieling mag niet gescheiden worden. Wat een leuk idee weer. Ook met die knopjes die later bloemhartjes zijn. Heerlijke kleurtjes weer. Daar word ik nou helemaal vrolijk van. Bravo!!!!!
    Ik ben wel jaloers op al die stempels. Maar och, ik doe er toch niks mee nu, haha
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen