zondag 28 april 2013

Jofy trio.

 
 
Goeiemorgen dames,
 
Ik zag tijdens 't bloghoppen deze Paperartsy Jofy stempels langskomen en was er meteen verliefd op.
Met mij een heleboel andere stempelfans, want ze waren (bijna) overal uitverkocht.
Gelukkig had de Paperartsy webshop ze wel op voorraad.Ik heb er 'n aantal van deze mini's en 2 grotere sets gekocht en had ze binnen 3 dagen in huis en de verz.kosten waren erg schappelijk. (vanuit Engeland)
Ik heb ze gestempeld op Aquarelpapier en ingekleurd met Distress markers en 'n waterbrush.
De tekst komt later.....als ik de bestemming weet.
 
gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze stempels ook geweldig. Had ze op de beurs gezien. Maar ja, de tas was vol en de portemonnee bijna leeg..... Heb een andere oplossing bedacht.
    De kaart is erg gaaf geworden. Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En alweer en trio. Wat een schatjes deze stempels. Ik begrijp helemaal dat je er verliefd op was. Hij is erg mooi geworden. Haha Gerrittina, je had de hele beurs wel leeg willen kopen, maar dan had je met een vrachtwagen moeten kopen en had Peter een uitbouw op de zolder moeten maken.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen