zondag 13 januari 2013

Without the dark....



Goeiemorgen dames,

Vandaag leek me 'n goede dag om 't eerste bericht van 't jaar te posten.
Waarom? Over 'n aantal uren begint in de US weer de winter CHA.
Dat betekent dat er weer de meest mjammie goodies op de markt komen.
Jammergenoeg moeten wij er nog even op wachten, maar ik word er altijd erg blij van.

Terug naar de tag van vandaag.
Ik heb de hele tag voorzien van distress inkt -Mustard Seed- voordat ik ermee aan de slag ben gegaan.
Ik heb 'n aantal maskertjes gemaakt voor de sterren en de maan en ben er vervolgens met meerdere kleuren distress over heen gegaan. Ben de kleuren alweer vergeten.......ik gok op blauw en grijstinten.
Het hekje, de kat en de boom heb ik met de Cameo uitgesneden. De boom heeft 'n extra laagje glassine papier gekregen voor 'n natuurlijk effect.
De tekst is van Cherrie Pie art stamps; 'n Betaalbaar merk met o.a. mooie tekststempels.
Ik heb er nog wat TH game spinners, washers en brads op verwerkt om 'm af te maken.
Ik ben momenteel helemaal into het maken van tags. Er zullen er dus nog 'n aantal langskomen de komende tijd.

En nu ga ik alvast klaarzitten voor al die nieuwe hebbedingetjes die onze kant op gaan komen.
Dat wordt 'n lange zit, vrees ik.....haha.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Hij is weer helemaal te gek. Leuke tekst en mooi bewerkt met de inkt. Ik begin steeds jaloerser te worden op jouw steeds verrassende creaties.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we dan toch moeten wachten op alle nieuwe spulletjes uit de USA, vermaken we ons ondertussen wel met jouw creaties. Dat is bepaald geen straf!! Leuke tekst en erg toepasselijk weer. Ik ben jaloers op al jouw mooie stempels. Ik verheug me al op de volgende tag.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen