zaterdag 19 januari 2013

Dare to be different.


Goeiemiddag dames,

Zoals beloofd krijgen jullie vandaag weer 'n tag te zien.
Dit exemplaar was erg leuk om te maken.Toen de paspoppen rage begon, wist ik niet goed wat ik ermee kon.Gelukkig heb ik op de verschillende blogs wat inspiratie opgedaan en kon ik er zelf ook mee aan de slag.Ik heb de paspop met de Cameo uitgesneden en 'm vervolgens door de Big shot gehaald met 'n embossingfolder . (TH Riveted Metal) Ik heb de die cuts van bronze inkt voorzien. Het kroontje kan ook prima op z'n kop om als rokje te dienen.
De gebruikte stempels zijn van Master Timmie.
De tekst heb ik op MP. gekocht en weet niet welk merk het is.
De stoffen roosjes heb ik 'n beetje aangestipt met lichtblauwe inkt van Versa Color.
Tot slot nog wat metaal erop en klaar is je tag.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Wauw!! Ik ben onder de indruk. Wat ben je op het moment creatief zeg. Zo gaaf die paspop, wat een leuk effect met zo'n embossingfolder. Hier is maar één woord voor: BRAVO!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw. Jij durft echt anders te zijn!. Ik vond die embossing op die pop ook al zo leuk. Alweer een bijzonder geslaagd exemplaar. Van mij hoef jij geen cuties meer te maken hoor. Hier vergaap ik me prima aan.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen