woensdag 19 december 2012

Kerst tafereeltje.

 
 
 
 
Hoi dames,
 
Dit huisje kennen jullie nog van vorig jaar.
Ik vond 'm echter wat kaal en heb de Cameo weer aan 't werk gezet voor 'n paar kerstboomjes, een sneeuwpopje en 'n viertal hekjes.


Ik heb 'n vel cardstock gerild zodat 't een opstaand randje kreeg. Vervolgens 'n laag sneeuw erin en klaar is je kerstdeco.Het tafereeltje staan nu in de woonkamer mooi te zijn.
Het gaat "al" 2 dagen goed.....de vierbenige monstertjes vinden 't zeer interessant, maar hebben er hun tanden nog niet in gezet......afkloppen.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ik heb natuurlijk even de oude foto's ook bekeken en inderdaad je hebt het goed opgeleukt. Het is een leuk tafereeltje geworden. Een wonder dat die monsters van jou hem nog niet gesloopt hebben.... Ik ben benieuwd wat je er volgend jaar weer aan gaat lopen verspijkeren. :0) Lichtjes aan de hekjes?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan. En die slee, hoe kom je daar aan? Die had je vorig jaar toch nog niet? Van mij mag je ook elk jaar wel met iets nieuws op de proppen komen hoor. Of een uitbreiding. Leuk!

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen