donderdag 13 december 2012

Configurations box.

 
 
Hoi dames,

Ze zijn eindelijk klaar!
Ik ben weken op jacht geweest naar voetjes voor de boxen en heb ze afg. dinsdag binnen gekregen.
Vandaag krijg je de box te zien, die Chris' moeder kado krijgt voor de Kerst.
Ik heb bij deze box een aantal vakjes weggelaten, zodat er ook 'n aantal grotere dingen in passen.
De 2 lege vakjes kan ze zelf opvullen. Op die manier wordt 't iets persoonlijker.
Om 't geheel extra feestelijk te maken, heb ik er 2 grote Sizzix flourishes op bevestigd.
De grote kerstster in 't midden maakt 't helemaal af.
Ben benieuwd, wat jullie ervan vinden.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat een beauty is het geworden. Het lijkt wel een kerststalletje, maar dan zonder kribbe en baby. Volgens mij had je vorig jaar ook iets met muzieknootjes in je box, maar die was toch anders. Ik ga meteen even kijken. Ik vind die flourishes helemaal geweldig. Je bent duidelijk over je goudfobie heen. En die ster ook. Enfin, ik moet nog wat voor Gerrittina overlaten, haha
    Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die is gaaf geworden zeg. Dit was het wachten wel waard. Inderdaad, net een kerststalletje maar dan anders. :0) Ieder vakje is anders en het bekijken meer dan waard. Die voetjes maken het geheel wel af, helemaal mee eens. Ben benieuwd wat de moeder van Chris ervan vindt. Ik vind hem geweldig.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen