zondag 11 november 2012

O Christmas tree.

 
 
Hoi dames,
 
Ze blijven leuk........die House Mousjes.
Ik had me al 'ns voorgenomen om 'n aantal stempels te verkopen, maar ik krijg 't niet over m'n hart.
Ik heb er genoeg, maar zou niet kunnen kiezen welke er dan zou moeten vertrekken.
Af en toe komt er zelfs nog eentje bij, zoals dit schattige exemplaar.
Op deze kaart heb ik weer glassine papier verwerkt.
Dit keer op de bloem en op de blaadjes. Het geeft zo'n mooi vintage effect.
 
Stempel: House Mouse
Medium: Copics
Tekst: AmyR All that scraps
Randstempel: Stempelglede
Papier: MME
Bloemenstans: Marianne Design
Blaadjesstans: Crealies
Glassine papier: Tim Holtz
Embellies: Pearl brad en meeldraadjes van Marianne D.
 
gr.Yvonne



2 opmerkingen:

  1. O, die is ook weer erg leuk. Die bloem is prachtig, nu zie ik dat glassine papier ook beter. Is dat een soort perkament? En die stempel.... Ja, ik kan me wel voorstellen dat je geen keus kan maken welke weg moet. volgens mij heb ik die randstempel al eerder gezien, kan dat? Hm, komt er toch een eind aan je stempelvoorraad?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een beauty weer. Wat een schattig stempel heb je weer gebruikt.
    Nu zie ik dat papier ook beter. Leuk effectinderdaad.
    Helemaal weer goedgekeurd door de juf!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen