zondag 23 september 2012

 
Goeiemorgen dames,
 
 
Het is weer hoog tijd voor 'n tag.
Dit exemplaar is bewerkt met Perfect Pearls, maar daar zie je niets van op de foto.
Ik wilde aanvankelijk maar 'n klein stukje doen, maar toen ik eenmaal bezig was heb ik de hele tag meegenomen. Het gaf 'n super effect; Dat moeten jullie er maar bijdenken.....:O)
 
Stempels: Tim Holtz en Dylusions border.
Achtergrond: Distress inkt
Tabje: TH stans
Bloemetjes: EK Succes retro flowers
Embellies: Eyelets, knoopjes, dew drops, beads, washer, raindots Fiskars.
 
gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Mooie tag. Jammer dat wij de Perfect Pearls niet kunnen zien. Mooie details weer. Dat tabje aan de zijkant is gaaf. Alle andere embellies passen weer goed in het geheel. Heten die dots echt raindots?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker, ik moest 't toevallig zelf ook even checken en er stond raindots op de verpakking.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ook deze weer super geslaagd. Ik zie de PP door m'n beeldscherm heen, met een beetje fantasie. Zulke tags wil ik wel vaker zien hoor.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen