donderdag 13 september 2012

It's never too late...


Goeiemorgen dames,

Deze tag vind ik zelf erg goed gelukt. Ik heb 'm dan ook in m'n hobbykeldertje opgehangen.
De kleuren zijn helemaal mijn ding en de rest is ook aardig gelukt haha.
Ik heb voor 't eerst gebruik gemaakt van 'n Dylusions stencil - blokjesrand - en ben er wel gecharmeerd van. Jullie ook?

Stempels: Tim Holtz
Vogeltje: Prima Marketing
Stempel op ticket: Stampinback
Klok: Cameo
Bloemetjes: EK Succes retro flower pons
Kroontje: Tim Holtz
Embellies: Brads en knoopje.

gr.Yvonne


3 opmerkingen:

  1. Nou, en gelukt is ie zeker. Wat een beauty is het weer. Die kleuren zijn zeker heel mooi. Ik begin wel nieuwsgierig te worden naar jouw ontuitputtelijke voorraad stempels. Wauw. Leuke embellies ook

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo onuitputtelijk is íe nou ook weer niet hoor. Gewoon 'n kwestie van mooie setjes kopen, die goed te combineren zijn met andere stempels.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, aardig gelukt. :0)
    Hij is erg goed geslaagd. Inderdaad verbaas ik me ook steeds weer over jouw stempels. Jij weet ze heel goed te combineren!! Complimenten hoor. Je hebt echt een eigen stijl. Ben benieuwd naar de volgende in de wachtrij.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen