zaterdag 25 augustus 2012

Good cheer.


Hoi dames,

Af en toe heb ik zin om 'n eenvoudige kaart te maken met alleen maar stempels erop.
Deze heb ik gemaakt voor 'n trouwe blogvolgster. Ze was 'n poosje geleden jarig en dit leek me wel 'n geschikte kaart. Ik heb de bloemen eerst gestempeld met Distress inkt en daarna 'n gedeelte ervan met distress markers gekleurd. Dat geeft wel 'n leuk resultaat; Zeer simpel, zeer doeltreffend!

Stempels: Hero Arts
Sentiment: Stampabilities
Gestempeld en ingekleurd met: Distress inkt en markers.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Vrolijk geworden! Maar dat het een eenvoudige kaart is......je hebt er nog wel werk mee gehad. De buitenrand is iets lichter, die is dan alleen gestempeld neem ik aan? Ik vind hem leuk geworden en de kleuren doen het erg goed bij elkaar!!
    Hoe bevallen de distress markers?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de markers nog niet zo vaak geprobeerd, maar ben er nu al weg van. De kleuren zijn heel anders dan die van Copics.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo, je hebt ze ingekleurd. Daarom dacht ik dat je zoveel verschillende maten stempels had. Ik vind hem nog steeds erg mooi en hij staat nog naast die van G op de piano te pronken.
    Leuk hoor, aldoor die verschillende soorten kaartjes.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen