donderdag 21 juni 2012

It's the little things...


Goeiemiddag dames,

Na aanleiding van 'n filmpje van Dyan Reaveley (Miss Dylusions haha) kwam ik op bovenstaand idee. Ik heb er natuurlijk wel 'n eigen draai aan gegeven.
Ik heb m'n Cameo de bloemetjes en de stengels laten tekenen met de sketchpennen die ik van Alie heb gekregen voor m'n verjaardag. De bloemen heb ik vervolgens uit laten snijden.
Heb wat stansjes uitgezocht en ben aan 't stempelen geslagen. Met deze kaart als resultaat.....weer 'ns iets heel anders en erg leuk om te doen.

Bloemetjes: Cameo
Hekje, tekststempel en de 2 kleine vlinders: Tim Holtz
Takjes op hekje: Memorybox???
Randstempel: Stempelglede
Sterren: Inkadinkado
Grote vlinder:Making Memories

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig. Ik vind dit zo langzamerhand ook Rossistijl. Want je bent gewoon van alle markten thuis. Leuk zo die stempels en die bloemetjes, klapperde klapklap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer iets heel anders. Leuk hoe je alles met elkaar hebt gecombineerd. Mooi die stempelrand van Stempelglede. Leuk al die verschillende stijlen, vooral dooooooorgaan.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen