woensdag 29 februari 2012

Mannenkaart.


 Hoi dames,

Ik heb maar weinig mannenkaarten op voorraad en daarom heb ik er maar 'ns eentje gemaakt.
Ik vind 't nogal 'n uitdaging om 't niet te frivool en fleurig te maken.
Voor deze kaart heb ik m'n Sil  de klok laten snijden. Wauw, wat 'n prachtstuk!
Nee, ik ga niet alweer lyrisch doen over dat supersnijapparaat haha.
De achtergrondjes heb ik zelf gestempeld, want ik kon niets passends vinden en ik had nog
wat achtergrondstempels liggen.
Zo ziet de binnenkant eruit:


Ik vond 't leuk om te maken, maar geef de voorkeur aan iets meer kleur.
Ben dus ook erg benieuwd, wat jullie ervan vinden.

Achtergrondstempels: Glitz design
Ticket: Whimsy stamps
Hoekstempel voorkant: Heidi Swapp
Hoekstempels binnenkant :Inkadinkado
Bloemetjes: EK Succes retro flower pons

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Van mij mag je best lyrisch doen. Anders doe ik dat wel voor je. Wauwie, wat een mooie mannenkaart. Is de binnenkant ook uit de Sil? Ik ben echt helemaal sprakeloos..........

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stekst aan de binnenkant komt uit 'n ander superapparaat.......de printer haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel blij dat jullie niet lyrisch doen over dit ding. Maar ik vind de kaart wel erg mooi. Voor een mannenkaart zijn deze kleuren prima hoor. Die hoekstempels van de binnenkant zijn helemaal geweldig. Waarom heb ik bij jouw kaarten toch zo vaak de gedachte "die wil ik ook"? Dezelfde smaak misschien?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen