zondag 19 februari 2012

Every now and then...


Goedemorgen dames,

Toen ik vanmorgen naar buiten keek, leek 't wel lente!
Het zonnetje scheen en er zat 'n merel in 't vogelbadje te flapperen alsof 't zijn lieve lust was.
Zo wordt vroeg opstaan wel erg aantrekkelijk gemaakt :O)
Deze House Mouse heeft er zo te zien ook wel zin in.
Omdat 't zo'n kleine stempel is, wist ik nooit zo goed wat ik er 'ns mee zou gaan doen.
Totdat ik op 't idee kwam, om de tekst op 't zelfde papier te stempelen.
Op deze manier kan ik er iets mee en ik vind 'm erg leuk geworden.
Jullie ook?

Stempel: House Mouse
Sentiment: Stampers Anonymous
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME Stella and Rose "Hattie"
Swirl: Marianne Design
Bloemetjes: EK Succes retro flowers ponsen
Bloem onder klokje: Marianne Design
Klokje: Marktplaats
Knoopjes: Basic Grey

2 opmerkingen:

  1. Die is leeeeeuk. Wat een goed idee om de tekst naast het stempel te maken. Het is weer een vrolijk kaartje, waar ik ook vrolijk van word. Oh, enne, als je nog meer maten retroflower wilt: ik heb die als snijbestandje gemaakt. Dus kun je die zo van me krijgen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is het mogelijk om zo'n toepasselijke tekst te vinden. Ha ha, geweldig. Dit papier verveelt ook nooit. Die knoopjes heb je leuk verwerkt. En inderdaad, tekst naast zo'n stempeltje werkt perfect.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen