zaterdag 24 december 2011

Prettige feestdagen!


Hey dames,

Dit bericht is 't laatste van 2011.
Zoals jullie kunnen zien, ben ik nog even lekker bezig geweest met de TH-tags. Ik had op MP. een kant-en-klaar setje van tags en die cuts gekocht en daar heb ik de 1e tag mee gemaakt. Handig hoor, zo'n setje waar (bijna) alles al in zit .Ik ben dit keer lekker aan 't stoeien geweest met allerlei kleuren embossingpoeder en Perfect Pearls. Als ik hiermee aan de slag ga, is 't een complete puinhoop op m'n werkblad. Iets, waar ik normaalgesproken geen last van heb. Overal slingert wel wat rond en op 'n gegeven moment begin ik zelfs te stapelen....:O)
Via deze weg wil ik iedereen prettige feestdagen toewensen en hoop, jullie weer terug te zien in 't nieuwe jaar.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wauw, dat heb je supermooi gemaakt!! Zijn dat metalen knoopjes met JOY erop? Die 2e vind ik zo leuk. Die hertjes heb ik ook net gekocht op MP. Kijken of ik daar binnenkort nog iets leuks mee kan maken. Heb jij jouw hert bewerkt met embossingpoeder?
    Trouwens dat stapelen komt me bekend voor. Ik heb nu ook nog net een plekje vrij om te werken en het toetsenbord is nog vrij. Volgende week ga ik opruimen!!

    Fijne dagen!!

    GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn ook alweer zo mooi geworden. Je kunt zien dat je er plezier in hebt. Leuk hoor. En zeer inspirerend. Tot volgend jaar op je blog.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerrtitina, het zijn metalen flatbacks. Dat pakje met 't complete alfabet had ik al eeuwen in huis en ze bleven maal liggen en liggen. Nu kon ik ze eindelijk 'ns gebruiken.
    Dat hertje heb ik inderdaad bewerkt met Distress embossingpoeder. Het lijkt zwart, maar 't is Walnut Stain.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen