zondag 18 december 2011

A lot like Christmas.


Goeiemorgen dames,

Dit is m'n allerlaatste kerstkaartje van dit jaar. Ik heb 'm speciaal voor Gerrittina gemaakt, omdat ik weet dat ze helemaal weg is van Sassy Cheryl's digi stamps. Ik ben er zelf ook wel gecharmeerd van :O)
Ze heeft 'm ondertussen ontvangen en ik kan 'm veilig posten vandaag.
Het is best 'n rare gewaarwording, dat je ineens klaar bent met 't maken van kerstkaarten. Je bent er 'n hele tijd druk mee geweest en dan ineens hoeft 't niet meer.... De kerstkaartenmaakspulletjes zitten weer in de doos en komen er voorlopig niet meer uit.En dat terwijl 't nog niet 'ns Kerstmis is.
Hmmmm, waar zal ik nu 'ns aan beginnen?

Stempel: Sassy Cheryl's digi stamp.
Ingekleurd met: Copics
Papier: Authentique
Sentiment: ????
Tab: Tim Holtz
Lampjes: Quickutz
Swirl en ijskristallen: Marianne Design
Embellies: parelbrad en lint.

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. In het echt is ie nog veel mooier!! Hij staat te pronken op de schoorsteen. De kleurtjes passen superleuk bij elkaar. En hoe je die "Ho, ho, ho" hebt verwerkt is heel apart. Leuk idee. En die lampjes maken het helemaal af. Ik ben er heel blij mee. Nu maar afwachten wat je van die van mij vindt. Hij is bijna af.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze ook weer helemaal geslaagd. Dat steppermodel is wel erg leuk. En die digi is ook weer geweldig. Zucht, moeten we weer een half jaar wachten met die KK's en dat terwijl we er net lol in begonnen te krijgen.
    Maar wat dacht je van een verjaardagskaart. Ik weet nog iemand die in juli jarig is.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alie, da's een goed idee. Voor je 't weet, zit je alweer middenin de zomer en heb je geen verjaardagskaarten gemaakt.Ik ga deze week meteen aan de slag....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, en haast je maar hoor. De tijd gaat zo snel

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen