woensdag 7 december 2011

Jippieeeeeee!



Hoi dames,

'n Tijdje geleden heb ik 'n aantal kaarten opgestuurd naar Creative Cardmaking, een Engels magazine.
Ik had er al 'n tijdje niets van gehoord en was 't eigenlijk alweer vergeten.Totdat ik vorige week 'n envelop kreeg met 'n klein kadootje erin en 'n briefje: "For being in our Creative Cardmaking  gallery."
Wauwie, dat kwam als 'n zeer grote verrassing en ik ben dan ook helemaal happy.
Wel raar hoor om jezelf zo terug te zien, maar ik ben zo trots als wat :O)

P.S. Die grote rode kaart met muis erop is van mij.

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. jee gaaf toch!!! gefeliciteerddd!!
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, wat leuk voor je. Ikheb dus nu een celebraty in mijn kennissenkring. Wauw. Maar de kaart is ook erg mooi en verdient zeker een plekje in zo'n blad. Proficiat!

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gefeliciteerd zeg. Dat is zeker kicken!! Een hele mooie kaart, terecht dat die in dit blad staat.
    Alie, ik vrees dat ze ons straks niet meer wil kennen.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerrittina, maak je maar niet druk.Ik heb me voorgenomen om heel gewoon te blijven haha. Naast je schoenen lopen is, in deze tijd van 't jaar, niet aan te bevelen.Ik wacht dus nog even tot 't weer lente is....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen