donderdag 3 november 2011

Merry Christmas



Hey dames,

Voor de verandering heb ik maar 'ns een kaartje zonder afdrukje gemaakt. Ik kwam deze afbeeldingen -zgn. toppers- tegen op eBay UK en 't leek me leuk om ze op deze manier te verwerken.Er zit trouwens nog meer eBay spul op dit kaartje, want 't chipboard frame en de sneeuwpop komen er ook vandaan.De overige dies trouwens ook.....:O)
Ha, waar zou ik toch zijn zonder m'n eBay?

Papier: Authentique
Frame en sneeuwpoppetje: eBay US shop.
Hulst: Quickutz
Ijskristallen: Spellbinders
Embellies: Bolletjesband, dew drops en 'n flatback parel?

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Oooh, dat Authentique is prachtig. Ik vind dat je hem helemaal mooi hebt gemaakt. Chique eigenlijk wel een beetje. Dat bolletjesband is een mooi detail ook. Leuk hoor die chipboard dingen. Tja, zonder ebay en MP waren we helemaal nergens.
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden. Een afdrukje wordt echt niet gemist. Supermooi papier. Heb je die chipboard dingetjes zelf geverfd?
    Lang leve Ebay en MP!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je die chipboard dingetjes nou zelf geverfd?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat frame heb ik met crackle paint geverfd met 'n laagje perfect pearls erover en 't sneeuwpoppetje met distress.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen