donderdag 15 september 2011

Theekistje gepimpt.



Hoi dames,

Vandaag maar weer 'ns iets wat ik 't liefste doe.......pimpen.
Dit keer heb ik 'n theekistje van de Xenos onder handen genomen.
Ik heb allerlei merken stempels gebruikt en kwam erachter, dat zwart en kraft papier prima met elkaar combineren.Deze stijl spreekt me enorm aan en dat terwijl ik ook erg gecharmeerd ben van felle kleuren.
De teksten van Tim Holtz zijn ook al zo mooi; Daarom heb ik er eentje bovenop gestempeld.In 't kistje bewaar ik mijn correspondentie kaartjes, stempelblok en Memento inkt. Ben benieuwd of jullie er ook zo weg van zijn....

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Waaaaaaaauw. Díe is mooi. Echt prachtig. Daar krijg ik acuut de kriebels van om nog meer te pimpen in mijn hok. Ik vind het niet zo gek om zowel op felle kleuren te vallen als hierop, want dit contrasteert ook heel mooi en is toch bescheiden. Past heel goed bij de ontwerpster.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dankje voor 't compliment.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er onwijs gaaf uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk geworden. Mooie tekst op de bovenkant. Zoals Alie al zei, zo krijg je de kriebels om ook aan de pimp te gaan. Zijn dit kant en klare letters of heb je die met de CB gemaakt? Ik vind het een geslaagd project.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje dames.
    Die letters heb ik met de Bigshot gemaakt. Eerst wat papier op chipboard geplakt en toen uitgestanst.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen