zondag 11 september 2011

Happiness




Hoi dames,

Vanavond 'ns een keer iets heel anders. Ik had 'n leuk idee gezien- met verfstaaltjes- in de Cards Only en heb er m'n eigen draai aan gegeven. Ik vond 't best wel raar om geen afdrukje te gebruiken.Op de foto is niet goed te zien dat ik de gestempelde randjes met Perfect Pearls bewerkt heb, maar 't zit er echt op.
Ben zoals gewoonlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Randstempel: Stempelglede
Inkt: Distress met daarover Perfect Pearls
Sentiment: Inkadinkado
Rosette: Tim Holtz mini rosette
Vlinders: Martha Stewart pons met daarachter 'n verfstaaltje(bouwmarkt)
Tabs en buttons: Quickutz stansje
Grote button: Joy stansje
Randje zwart kant.
Embellies: Plakpareltjes, rhinestones en bakers twine.

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik vind die van jou nog mooier dan die in Cards Only. Goed idee om er je eigen draai aan te geven.
    Welk stempel van Stempelglede heb je gebruikt? Toevallig heb ik er vanmiddag naar gezocht maar kon hem niet vinden.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!
    Ik heb er eentje uit de Grunge Collection gebruikt.Die set is niet goedkoop, maar wel errug mooi.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, deze is echt super. Ik heb jou idd volgens mij bijna alleen maar stempelafdrukjes zien gebruiken, maar dat is ook echt niet altijd nodig. Ik vind hem erg mooi. Die randstempel... prachtig. En ik vind die dingen van TH wel errug leuk. Deze mag ook weer door

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat is niet goedkoop. Je gebruikt verfstaaltjes van de bouwmarkt. Dat bespaart al weer veel geld toch? Zo valt het toch wel mee.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen