woensdag 17 augustus 2011

Just for you



Hoi dames,

Door omstandigheden is m'n zondagse post er bij ingeschoten, maar vandaag ben ik gewoon weer aanwezig.
Het maken van deze kaart was 'n waar genoegen. Af en toe lijkt 't helemaal vanzelf te gaan.Misschien komt 't doordat ik helemaal weg ben van dit prachtige papier. Ik kan er geen genoeg van krijgen. En dan te bedenken dat 't niet eens van MME is...........oeps :O)

Stempel: Gorjuss girls
Sentiment: Paper Salon
Ingekleurd met: Copics
Papier: Chapter One van Kaiserkrafts
Bloemetjes: EK Succes retro flowers
Hanger: Tim Holtz fragments
'n Paar dew drops en lintjes om 't af te maken.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Ooooooooh, wat een beauty. Ik ben er helemaal weg van. Inderdaad prachtig papier. Hij is helemaal gelukt.
    En....... vertel eens: hoe gaat dat als het vanzelf gaat? Dan gaan je markers, je lijm en gereedschappen helemaal hun eigen gang? En jij zwaait wat met je vingers en komt het helemaal goed? Daar wil ik wel een paar lessen in

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of gebruik je een toverstafje?
    Ik vind het papier zooooooo gaaf. Ik heb het ook maar ben er nog zuinig op, ha ha. Binnenkort gaat het gebeuren. Ik vind het een hele mooie kaart geworden!! Mijn complimenten.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'n Tijdje geleden ben ik naar Schotland geweest om daar 'n cursus te volgen op Zweinstein. Af en toe maak ik gebruik van 't geleerde :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, kun je mij ook leren hoe ik dat streepje op de bank wegtover?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ga je gewoon bovenop zitten.....:O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen