donderdag 9 juni 2011

Just for you



Hey dames,

Was ik toch bijna vergeten om te posten vandaag....oeioei.
Vandaag maar 'ns een "clean and simple" kaartje.Gewoonlijk ben ik niet zo van de teddyberen, maar toen deze lijn op de markt kwam, moest ik er wel eentje van kopen.
Ik heb ook al 'n tijdje die randstempel van Stempelglede in huis, maar vergat 'm iedere keer te gebruiken.Nu heb ik er eindelijk aan gedacht en vind 't een mooi effect geven. Jullie ook?

Stempel: Tatty Teddy (Me to you)
Randstempel: Stempelglede + Distress inkt
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME Stella and Rose
Bloemetjes: Prima
Brads: Basic Grey
Knoopje: Joy stansje
Tekstballon: Quickutz

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Waaauw, wat is hij mooi! Ik vind dat afdrukje echt vreselijk lief. Maar ook de randstempel. Ja, da's eeuwig zonde wanneer die op de plank blijft liggen. Kortom: weer een supercopositie.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Het papier is natuurlijk weer helemaal super, vooral dat groene. Die gestempelde rand maakt het af.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen