donderdag 30 juni 2011

Good luck.



Hey dames,

'n Beetje later dan gewend, maar daar ben ik dan met m'n donderdagse post.
Ik zat wat door m'n House Mousjes te neuzen en kwam dit schatje tegen. 'n Echte Gouwe Ouwe, want hij stamt nog uit de vorige eeuw.('98) Ik heb 'm nog nooit eerder gebruikt en vond dat 't hoog tijd werd om 'm eens flink van kleur te voorzien.
Is me aardig gelukt, toch?

Stempel: House Mouse
Tekst: Paper Salon
Ingekleurd met: Copics
Papier: MME Lime Twist "Fly a kite"
Bloemetjes: EK Succes retro flower ponsen
Tot slot nog 'n aantal dew drops.Die dingen zijn zo handig, daar wil ik wel 'n kruiwagen vol van hebben hahaha.

gr.Yvonne

7 opmerkingen:

  1. Wauw, die bejaarde muis doet het echt goed. Zonde om te laten verstoffen. ik vind het ook een heel mooie kleurencombi.
    Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n kruiwagen, mjammie

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,o, wat nou weer, gaat die brutale hond namens mij ook nog reacties geven op je blogbericht. Dit gaat echt te ver. Maar ik moet zeggen, dat het wel een reactie is, die ikzelf ook had kunnen geven. Ze begint me al aardig te kennen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi papier toch weer. Daar wil ik wel een vrachtwagen uh kruiwagen van hebben. Inderdaad die ouwe doet het nog goed. Goh, nog ongebruikte stempels.....nee, zegt me niets. Die Lady heeft wel een goede smaak hoor.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alie....ze zeggen wel 'ns dat de hond op de baas gaat lijken. Lady is wel heel erg vlot wat dat betreft :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerritina; 'n Vrachtwagen vol lijkt me wat lastig opbergen.Of heeft Peter toevallig 'n knutselhok,dat je in beslag kunt nemen?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze heeft het niet goed uitgelegd. Ze was zó onder de indruk. Maar wat ze bedoelt, is dat ze een kruiwagen vol uit de vrachtwagen haalt en dan die wagen doorstuurt naar Enschede. Ik heb nog een zolder waar nog ruimte is.

    En nu snap ik ook waarom dat beest zo gek is op mijn handwerkjes.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de zolder al in beslag genomen. Een extra knutselhok zal niet gewaardeerd worden denk ik. Maar ja, soms wordt je een beetje hebberig he?

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen