zondag 8 mei 2011

Happy birthday.......in paarstinten!



Goeiemorgen dames,

Op speciaal verzoek van Alie krijgt deze paarse kaart voorrang.Ik had nl. wat moeite met deze kleur en heb 't er op gewaagd om 'n paper pad met veel paarstinten te kopen.
Ik kan met gepaste vreugde meededelen, dat ik van m'n "paarsfobie" genezen ben.Ik ben in 1x helemaal om en vind de donkere paarstinten helemaal geweldig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Stempel: Digi van CC Design (All That Scraps)
Ticket + stans: Whimsy
Ingekleurd met: Copics
Papier: My Mind's Eye "Lime Twist"
Bloemetjes: Kaiserkraft??
Vlindertje: Martha Stewart
Knoopje: Dress it up.
Embellies: Phototurns, dew drops en scrapper's floss.

Ik ga weer lekker naar buiten om van 't heerlijke weer genieten.
Prettige dag!

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Ooooooooooh, nu ben ik écht helemaal stil .................................
    eventjes maar. Ik vind hem super!!! Zie je nou wel dat het reuze meevalt? En paars en groen/turquase is zo'n mooie combi. Deze heeft echt het recht om voor te kruipen. En zodra bruin het weer even kan hebben, ga ik echt die nieuwe pads kopen, want ze zijn weer zo geweldig, zucht.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk.Ik denk, dat 't ook wel komt door de kleurencombi; Dat mooie donkerpaars met turquoise heeft me over de streep getrokken :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jij bent snel om. Maar het zijn dan ook hele mooie kleurtjes. Geen idee waar die fobie van jou vandaan kwam? Moest je vroeger soms paarse jurkjes aan? Ha ha, grapje. Ik vind het een geslaagde kaart.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel??
    Ik heb al 'n keertje geoefend met lilatinten en was dus al 'n beetje op de goede weg :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen