donderdag 28 april 2011

Hi there.



Goeiemorgen dames,

'n Tijdje geleden kwam ik deze stempel tegen en moest 'm gewoon hebben :O)
Ik vind 'm zoooo schattig, dat ik gewoonweg geen keus had haha.
Het idee voor dit kaartje heb ik bij Bunny Zoe's gezien.Het hekje heb ik van MP. en was oorspronkelijk wit, maar die heb ik op kleur gespoten met m'n airbrush.
Ben benieuwd of jullie 'm net zo schattig vinden als ik.

Stempel: High Hopes
Tekst: Quickutz
Ingekleurd met: Copics
Papier:MME Stella and Rose.
Gras: Martha Stewart pons
Bloemen: Prima
Embellies: Blingbrad en meeldraadje.

gr.Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Owwww, ik kan me voorstellen dat je die stempel moest hebben. Ik vind het een erg mooie kaart geworden. Ook een leuk idee om dat gras zo te embossen. Komt er nog een eind aan je MME papier, of heb je een voorraad die zichzelf weer aanvult?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nope, er komt nog steeds geen eind aan dat MME papier. Ik heb net weer 'n paar pads uit de nieuwste lijn besteld.(Lime Twist)
    Ik kan er niets aan doen; Het is sterker dan mij haha.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het een idee om te gaan verhuizen? Ik heb flink spierballen gekweekt en ben nu zo sterk dat ik de mail van de Duyf niet eens geopend heb om te kijken hoe dat papier eruit ziet. Haha, da's makkelijk, want onze bankrekening is bedroevend leeg.
    Maar ik vind het toch wel gemeen van MME om zo snel achter elkaar met nieuwe lijnen te komen. Hadden ze niet een beetje rekening met me kunnen houden?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is super, leuk stempel. Dat met dat hekje is een echt leuk idee!!
    Nou Alie, wie weet mag jij mij helpen. Ik ga namelijk de staatsloterij winnen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist wel dat er iets aan zat te komen, maar niet dat 't zooo snel zou gaan.
    Tegen de tijd, dat je alles weer op orde hebt, komt er zeker weer 'n nieuwe lijn uit :O)

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, dat kan nog wel even duren, dat zul je wel zien binnenkort op mijn blog, dan wordt het helemaal duidelijk wat voor hobby ik de komende tijd ga beoefenen.
    Hee, Gerrittina, da's ook toevallig: wij ook. Als jij nou die 10 mille per maand neemt, dan gaan wij voor de jackpot.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen