zondag 17 april 2011

Happy Birthday.......Just remember......



Goeiemiddag dames,

Ik heb 'n poging ondernomen om 'n mannenkaart te maken en deze digi stempel leent zich daar prima voor.
Ik had 'm wat aan de kleine kant gemaakt, wat 't inkleuren er niet makkelijker op maakte :O( Ik heb dus ook meerdere pogingen ondernomen, voordat ik tevreden was.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge
One for the Boys bij Bunny Zoe's Craft's.

Digi stamp: The Paper Shelter
Sentiments: Hero Arts en Fiskars Quotes
Ingekleurd met: Copics
Papier: Cosmo Cricket "Circa 1934"
Stansjes: Spellbinders n Nellie Snellen
Embellies: Tim Holtz sprocket gears,Basic Grey knoopjes, metalen hoekje van ???
en die metalen knoopjes heten volgens mij.....rivets of snaps.

gr.Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke, fleurige mannenkaart geworden. Leuk versierd en toch niet tè, helemaal goed.
    Wat een leuk stempeltje. Ik ben ook even op die site wezen kijken. Ik vond deze ook erg leuk.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaauwie, díe is leuk. Dat is dus de beroemde haan op de motor-kaart. Nou ik vind hem helemaal te gek. En hij doet het natuurlijk heel goed als mannenkaart (hoewel er ook heel wat vrouwen motorliefhebbers rondrijden in dit land).Die embellishments doen het ook bijzonder leuk. Nou, als je hier geen prijs mee wint, weet ik het ook niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen