zondag 6 maart 2011

Happy birthday



Hoi dames,

Ik voel me vandaag 'n beetje zoals die kat op de kaart.
Ik ben nl. aan 't bijkomen van 'n onstuimige avond met stevige hardrockmuziek.
Dat was weer 'ns ouderwets gezellig.....:O)
Omdat ik 't papier en 't afdrukje al druk genoeg vond, heb ik er weinig extra toeters en bellen op gedaan.Ik vind 't een scheetje; Jullie ook?

Stempel: Penny Black
Sentiment: Fiskars Quotes
Papier: ????
Vlinder: Making Memories, bewerkt met 'n soufflepen en versierd met 'n meeldraadje

gr.Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal GEWELDIG! Hebben jullie nu twee waslijntjes in de woonkamer met allebei je eigen hang BH? De papierkeuze getuigt ook ditmaal van veel smaak. Het papier komt me ergens wel bekend voor, maar kan het ook niet zo gauw bedenken. Dat vlindertje doet het hem ook helemaal.
    Ik ben toch blij dat je je blogvolgertjes ondanks je wat mindere conditie vandaag trakteert op je zondagsberichtje.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mee eens, die toeters en bellen zijn geheel overbodig. Leuk stempeltje en leuk papier!!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, we hebben geen waslijntjes door de kamer. Maar wel 'n BH.....BankHanger....haha.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, what 's in a name. Zolang het werkt. Alleen zijn de waslijntjes wat beter voor de lachspieren. Maar die kun je ook beter ontzien tijdens zo'n toestand. Anders krijg je nog maar meer koppijn.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen