woensdag 19 januari 2011

Learn to pause...



Hoi dames,

Vandaag een kort berichtje, want ik voel me niet helemaal optimaal.
Ik wilde jullie deze kaart echter niet onthouden. Dus bij deze:
"M'n 's woensdagse kaart."

Stempel: Penny Black
Sentiment: Tim Holtz
Ingekleurd: Copics
Papier: Lemonade van Basic Grey
Bloemen:Prima flowers
Swirl:Spellbinders
Dew drops van Robin's Nest.
Ik ga snel weer op de bank zodat ik morgen fris en fruitig aan m'n verjaardag kan beginnen.
't Belooft nl. een zeer interessante dag te worden :O)

P.S.Gerrittina, bedankt voor 't idee voor 't lijstje met gebruikte materialen.

gr.Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een schatje. Lekker frisse kleuren en erg leuk gemaakt. Zo, nu mag je rustig uitzieken tot het volgende kaartje.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chips, is jouw verjaardag morgen al. Ik vrees dat mijn kaart dan wat later komt. De verjaardagscandy heeft mij even op het verkeerde been gezet. Sorry!!!

    Wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt. Ik vind de bloem erg origineel en de tekst is super. Ziek maar lekker uit en geniet van je verjaardag morgen.

    Gr. GZ

    PS. Geen dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden met mooie kleuren.
    Gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen