woensdag 5 januari 2011

Joy snowman.



Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie net zo prettig 't nieuwe jaar ingerold zijn als wij.
Het belooft 'n bijzonder creatief jaar te worden met allerlei nieuwe technieken.
Het 1e voorbeeld is vandaag al te zien.Ik ben dus ook zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor deze kaart heb ik 'n die cut bewerkt met distress crackle paint in de kleur Picket Fence.Om 'm snel te laten drogen, heb ik 'n heattool gebruikt en ik moet zeggen, dat dat erg leuk is om te doen. Je ziet de verf voor je ogen barsten.....fantastisch.Daarna heb ik de barstjes met Perfect Pearls ingewreven en de rest met 'n vochtig doekje weggeveegd.'n Blauw ovaaltje achter 't woord "Joy" zorgt ervoor dat je 't beter/mooier kunt zien.De ticket heb ik met 'n blending tool en distress inkt op kleur gebracht.
't Schattige band is van Maya Road en 't papier van Marianne Design.
Hier en daar wat ijzerwaren maken 't geheel af.Tot slot nog 'n sjaaltje voor de sneeuwpop voor 't grappige accent.
Ik vind 't werken met crackle paint zo leuk, dat jullie in de toekomst wel vaker iets voorbij gaan zien komen.Lijkt jullie dat 'n goed plan?

gr.Yvonne

11 opmerkingen:

  1. Ooooooh, ik vind hem geweldig. Ik had bij Nicole al een filmpje gezien met het crackle paint en het lijkt mij ook errug leuk om te doen. En dan dat sjaaltje erom: hoe verzin je het.... Kortom, jijluidt het jaar weer in met een spetterende creatie. klapperdeklap

    gr alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het niet met Leo eens, uuuuh Alie. Dit is 3x niks. Ons een beetje de ogen uitsteken met allerlei nieuwigheden. Je moet maar durven!!
    Ga zo door, ik ben bijna jarig. Ha ha.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ik denk dat ik de maand februari gaat uitroepen tot "KNIPVELLENMAAND". Is voor mij ook 'n nieuwe techniek hahahahaaaa.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weeeeeh, praat me niet van knipvellen. Ik heb er nog zo'n 4000 liggen. Maar gelukkig worden ze volgende week opgehaald door een geinteresseerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo enthousiast wilde ik er niet aan beginnen; 4000 stuks is me net iets teveel en februari heeft niet zoveel dagen haha.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze toch echt voor je gereserveerd hoor. Het zijn maar 12000 plaatjes om uit te knippen (4x), dus dat valt nog best mee. en er gaat zoiets rustgevends van uit van al dat knippen. Wel voldoende pleisters bij de hand houden...

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeg Alie....is er iets?
    Heb ik iets verkeerds gezegd of gedaan?
    Hier word ik nl. helemaal verdrietig van...

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh, waarom nou? Het werkt heeeeeel inspirerend. En je kunt het overal doen: thuis, op de camping, in het vliegtuig, in bed, noem maar op. Je hoeft alleen maar een schaartje bij de hand te hebben (en die pleisters dan). Maar misschien kan ik Gerrittina er een plezier mee doen voor haar verjaardag? Dan bel ik die meneer af hoor.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou die meneer inderdaad maar even bellen. Dan kan hij die van mij ook overnemen. Ha ha.

    Gr,GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij wil ze volgende week komen halen. Maar wat moet ik nou? Ik had ze gereserveerd voor die man voor 60 euro, maar nu heeft er iemand voor 75 euro overboden, weeeh.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen