zondag 7 november 2010

Season's greetings.(3)

Hey allemaal,

Tussen 't pimpen van m'n kelder door, heb ik ook nog tijd gevonden voor 'n kaartje.
Deze stempel komt uit 'n setje van Stampin 'up.Ik heb altijd al SU stempels willen hebben.
Vraag me niet waarom,dat kun je soms zo hebben :O) Ik kwam dit setje op MP. tegen en dacht: ''Dit gaat 'm worden". Ik had 'n beetje (veel) geluk met 't bieden.Er waren nog 2 hogere bieders, maar die trokken zich terug.......jippie!
Het kerstboompje komt ook van MP. en is van Marianne Design.Ik heb 'm even met 'n embossing folder door de Big Shot gehaald en met 'n gelpen aangestipt.Bovenin de boom zit 'n sparkle brad, die moet dienen als piek. Sommige randjes heb ik met 'n distress tooltje en blauwe inkt bewerkt.
Het is 'n heel ander kaartje geworden, maar niet minder leuk.....toch?

gr.Vonne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal super. Hij is idd anders, maar niet minder mooi. Leuk hoor, dat geemboste kerstboompje en de randjes. En het afdrukje is het ook helemaal. Deze kun je gerust wegsturen hoor :0).
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke kaart geworden. Ik vind het ook een stempel die op de een of andere manier bij je past. Het is wel jouw stijl.
    Mooie brad ook!

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm errug cool, deze Caddilacsanta.
    Weer 'ns iets totaal anders.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen