woensdag 20 oktober 2010

A mice Christmas

Hoi dames,

Ik vond nog 'n half afgemaakt kerstkaartje van vorig jaar en heb er eea. aan toegevoegd.
Het Basic Grey papier komt uit dezelfde lijn, waarmee ik 'n beetje moeite had omdat 't nogal donker is.Dit vel uit de Fidgy Pudding lijn is nogal druk, maar op 'n kleinere kaart gaat 't prima.
De stempeltjes zijn van House Mouse en de ijskristallen zijn gemaakt met de Silhouette.Wauw, wat kan dat ding fijntjes snijden zeg! Alie, nogmaals bedankt.
Bovenaan heb ik ijspegels gemaakt met 'n Martha Stewart pons en onderaan heb ik 'n paar rub-ons gebruikt.Dat zie je bijna niet, maar 't zit er wel.
Aan de binnenkant ziet 't er zo uit:

't Is er eentje "uit de oude doos", maar ik vind 'm nog steeds erg schattig.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig. Leuk ook met die dubbele rand ijspegels en dat ribbon erop. Ik vind het papier echt niet te donker. Dat idee van jou komt omdat er niet die heldere kleuren in zitten die jij vaak gebruikt. Maar ik vind hem heel vrolijk overkomen en echt niet donker.
    Ik was al even bang dat er geen kaarten meer gepost zouden worden nu jij even een pauze hebt. Heb je nog meer in de wachtrij?
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vel is ook niet zo donker, maar wel druk.
    Ik heb er nog 'n paar in de wachtrij staan en ga toch weer aan de slag.Ik heb nl. een handvol kaarten gedoneerd aan KIKA en "moet" dus weer aan de slag.Goh, ik kan me ergere dingen voorstellen haha.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja en je hebt nog 2 maanden de tijd. Dus ik zou zeggen: doe het rustig aan. Zolang wij nog 2 maal per week iets moois te zien krijgen, klagen we niet hoor.
    Maar wat ik vragen wilde: hoe heb jij dat gedaan binnen in met de schulpen. Is dat 1 ronde pons, of heb je een trucje uitgehaald met nesties?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoef idd. nog niet in de stress te schieten.
    Die schulpen zijn gemaakt met 'n Martha Stewart pons.Zucht, waar zouden we zijn zonder dit creatieve wonder...

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had jij een pauze ingelast? Niets van gemerkt. Het is weer een mooie kaart geworden. Niets mis met dit papier hoor. Leuk ook die ijspegels. Weer helemaal goedgekeurd door mij en mezelf.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen