zondag 17 oktober 2010

Andere creatieve uitspattingen.



Hoi allemaal,

Naast 't maken van kaarten ben ik ook gek op 't pimpen van allerlei dingen, zoals doosjes,kistjes en glazen potjes.Vandaag wilde ik jullie enkele dingen laten zien.
Op de foto hierboven zien jullie 'n sigarendoosje,waar ik mijn Spellbinders in bewaarde.Ze zijn ondertussen naar 'n grotere kist verhuisd, maar ik gebruik dit doosje nog steeds voor andere dingen.


Dit was eigenlijk 'n theedoosje, maar ik heb er 'n (gel)pennendoosje van gemaakt.'t Was wel wat bewerkelijk, maar het resultaat mag dan ook gezien worden.

Tot slot nog 'n glazen pot, waar ooit Chicken Tonight saus in heeft gezeten.

Zo kun je op 'n goedkope manier allerlei leuke opbergmogelijkheden creeeren.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Te gek! Dit ziet er super uit. Wat zal het bij jou lekker geordend zijn. Kan ik nog eens een voorbeeld aan nemen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie.... Wat ziet dat er vreselijk leuk uit! Heel veel werk zit daarin, maar inderdaad: dan heb je ook wat. Ik vind vooral het doosje voor de nesties errug leuk. Maar de rest mag er beslist ook wezen.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan bijna niets zo laten als 't is.Als er dus weer 'ns wat nieuws komt, wordt 't meteen gepimpt.Allemaal met verschillend papier, maar 't wordt niet rommelig.Lekker kleurrijk, net als ik haha.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan wil ik jouw keuken wel eens zien: strikje om de pindakaaspot, roosjes op de kruidenpotjes, een HM op de blikken met groente....

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tot nu toe heb ik 't kunnen begrenzen tot de rand van m'n keldertje, maar 't klinkt errug aantrekkelijk.

    gr.Vonne

    BeantwoordenVerwijderen