woensdag 22 september 2010

Decorating the tree.

Hoi allemaal,

Even 'n kort berichtje, want ik voel me niet zo lekker.
Volgens mij heb ik 'n flinke kou opgelopen, want m'n keel doet zeer, m'n neus loopt bijna constant en ik hoest me suf.Niet echt bevorderlijk voor m'n creativiteit...:O(
Het papier op deze kaart is wederom van BG Eskimo Kisses en 't stempeltje van Lili of the Valley.Ik heb de rand van 't afdrukje beinkt met 'n Colorboxje en wat zitten spelen met soufflepennen.
Ik ga nu heerlijk op de bank liggen en hoop, dat 't snel weer wat bijtrekt.......

gr.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Nou, aan je creatie is niet af te zien dat je ziek bent. Ik vind hem superleuk geworden. Weer met allerlei mooie details. Ik hoop wel dat je weer snel opknapt.

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij de vorige spreekster. De details zijn weer helemaal goed, de kleurtjes passen goed. Mooi gedaan. Hopelijk ben je snel weer op de been. Misschien doet een beetje zon vandaag wonderen.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje dames.
    Ik heb vandaag niet veel zon gezien, maar de bank van dichtbij bekeken.Ik was vol goede moed aan 'n kaart begonnen,maar de creatieve sappen wilden niet bepaald stromen.Andere "sappen" daarentegen wel; Je zou nog bang worden, dat je hersens uit gaan drogen.Waar komt 't toch vandaan?

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. misschien ietsje teveel lijm gesnoven?

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was dat maar waar! Er komt alleen maar spul uit en er gaat niets in....

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen